wtorek, 27 maja 2014

Czassssssss

Slysze za oknem szum deszczu na zielonych lisciach, o kuzwa! Zapomnialam wniesc prania, przeciez mi pod tym daszkiem na tarasie nigdy nie wyschnie... No, jakos nie mialam czasu, a moze checi, a moze i jednego i drugiego...
Dzieciaki nie byly w formie, wiec wczoraj, Berberowne odebralam przed czasem ze szkoly, z bolacym brzuchem i glowa, dzis Berberek byl jakis nieswoj, wiec zostali w domu. Teraz siedza na ulubionym fotelu i ogladaja bajke, obiecalam im ze potem wlaczymy lampke kolo lozka i poczytam im cos, no i dla przyspieszenia ozdrownienia zjemy lody czekoladowe. Na to zawsze znajdzie sie czas, czas dla lodozercow :)
Myslalam ostatnio o uplywajacym czasie, o jego fenomenie, ze gdy nam zle, to stoi nad nami w miejscu i nie chce odejsc, a gdy dobrze sie bawimy, to on jak psotnik jakis, jak chochlik ucieka i wtedy patrzymy na zegarek i zastanawiamy sie, ze to przeciez byc  nie moze, ze jak to tak ?! Dopiero co nalalismy kawy do filizanki, zeby ja wypic w milym towarzystwie, a tu juz trzy godziny minely, dopiero co wsiedlismy do samolotu, zeby na urlop poleciec, a juz siedzimy w maszynie powrotnej. Niesprawiedliwe to troche, ale czas sie tylko z nas smieje!!!
Przeciez i tak jestesmy od niego zalezni, to on wyznacza nasz rytm dnia i nocy, on odmierza wiek nas i naszych bliskich, on ubiera w cyfry to ile jestesmy razem, ile jeszcze musimy na co czekac. Nieraz chcemy go przybic szpilka w miejscu, jak pieknego motyla, kiedy indziej probujemy pchnac do przodu, jak zlosliwego intruza.
Jedno jest pewne, badzmy egoistami i wykorzystujmy go! No i zawsze mozemy pogrzebac w naszych wspomnieniach i troche go oszukac...


 Berber na szkle, ciekawe jak plynie czas, gdy jest sie w stanie takiej koncentracji?
 Czego Berberek tak wypatruje?
 Truskawkozercza umilaczka czasu
 Jeszcze czas do mistrzostw, ale przygotowania trwaja
Tu szybko plynal czas...

2 komentarze:

  1. Ze mnie też czas się śmieje, ale ja mam zdolność omijania go szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo ty to wyjatek jestes, czas Cie nie lapie jak tak pedzisz i lecisz :) :*

      Usuń

Jesli nie widzisz swojego komentarza, oznacza to jedynie, ze rowniez ja go jeszcze nie przeczytalam i ze czeka sobie na moderacje :)